Kalendarze reklamowe rozdawane są w formie prezentu, wyrazów uznania i podziękowania za udaną współpracę biznesową. Kalandarze są nie tylko i wyłącznie prezentem za owocną współpracę ale też zaproszeniem i zachętą do niej. Mogą wzmocnić więź konsumencką albo ją zapoczątkować.
Dobre relacje z klientem buduje się drobnymi pozytywnymi gestami, takimi jak wręczenie reklamowego kalendarza. Taki kalendarz zostanie z klientem. Obcowanie z logiem firmy na kalendarzu wpływa na psychikę klienta, dzięki temu buduje on więź z marką , a ponadto pozytywną historię współpracy. Jeżeli już klient będzie zadowolony z marki to będzie bardziej skory do współpracy z tą marką. Będzie chciał też pochwalić się tą współpracą i może umieścić kalendarz w widocznym miejscu. To natomiast wpłynie na zainteresowanie innych klientów. Co przełoży się na zyski firmy. Na kalendarzu reklamowym kontrahent może posiadać informacje o adresie e-mail i telefonie firmy zaprezentowanej na kalendarzu. Co pozwoli mu być w każdej sytuacji w kontakcie z firmą. Kalendarze wykonane z dbałością o detale mogą być spójnym elementem dekoracji pomieszczenia. Logo firmy na kalendarzu ma szansę utrwalić się w pamięci klienta bądź potencjalnego klienta. Eleganckie, funkcjonalne kalendarze firmowe będą przydatne w każdym biurze.
Kalendarz reklamowy to niezobowiązujące okazanie naszego zainteresowania kontrahentowi. Firmowy kalendarz to kolejny krok w budowaniu marketingowej strategii rozwoju firmy. Kalendarze firmowe i reklamowe to świetny sposób na zyskanie przychylności klienta ponieważ każdy lubi coś dostać za darmo.
Źródło: przeczytaj o kalendarzach książkowych dla firm